Customer Success Manager –

Customer Success Manager – Image

Intro (formerly Introductie)

Intro

Over deze werkgever (formerly Organisatie)

Als Customer Success Manager begeleid je klanten vanaf de onboarding tot het behalen van hun doelen. Jij bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat ze optimaal profiteren van onze content, technologie en diensten. Samen met verschillende teams bied je de best mogelijke klantbeleving en vergroot je de waarde van onze FranklinCovey-producten.

Wat ga je doen? (formerly Functie)

Wat ga je doen?

Onboarding van nieuwe klanten:

  • Introductie van klanten in ons ‘All Access Pass’-abonnement.
  • Onderzoeken van klantbehoeftes op gebied van gewenste resultaten, leeromgeving, het gebruiker-profiel en de programmatijdlijn.
  • Aandragen van relevante oplossingen aan de hand van een haalbare implementatiestrategie.
  • Samenwerken met klanten om betrokkenheid van gebruikers te stimuleren.
  • Ontwikkelen van tools en processen om klantbetrokkenheid te verbeteren.


Het opbouwen van sterke klantrelaties:

  • Regelmatig business reviews initiëren bij de klant om zo de voortgang te bewaken en kansen voor uitbreiding te signaleren. Dit laatste doe je in samenwerking met andere teams in de vorm van upsell/cross-sell.
  • Strategisch partner zijn voor klanten en best practices delen.
  • Klanttevredenheid bewaken en proactief problemen oplossen om hun succes te waarborgen.


Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar ervaring in een Customer Success Management of vergelijkbare rol.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Aantoonbare affiniteit met learning & development. • Ervaring met technische platforms en CRM-vaardigheden.
  • Commerciële, proactieve en resultaatgerichte instelling met sterke communicatieve vaardigheden. Je werkt graag zowel zelfstandig als in teamverband met je collega’s en klanten. Je kunt meerdere projecten en prioriteiten tegelijk beheren, zowel strategisch als tactisch, met oog voor detail. Jij weet wat de klant nodig heeft en weet vanuit de FranklinCovey gedachtegoed onze doelgroep te bereiken.

Wat neem jij mee? (formerly Functie-eisen)

  • Salaris: € 3.500 – 4.400 bruto per maand op basis van 40 uur.
  • Vakantiedagen: 26 dagen plus 8% vakantiegeld.
  • Vergoedingen: Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km of een thuiswerkvergoeding per dag en een telefoonvergoeding van € 25 per maand.
  • Premievrij pensioen en na een jaar in dienst mogelijkheid tot fietslease-regeling.
  • Thuiswerkplek: Compleet ingerichte werkplek met laptop, sta-zit-bureau, stoel, scherm en accessoires.
  • Flexibel werken: Tussen 7.00 en 19.00 uur, met minimaal 1 dag per week op kantoor in Amersfoort.
  • Opleidingen: Onbeperkt gebruik van onze FranklinCovey-opleidingen.

Wat bieden wij? (formerly Aanbod)

FranklinCovey Benelux bestaat uit ongeveer 50 medewerkers en heeft grote groeiambities. Onze missie is om diepgaande impact te maken op de manier waarop mensen leven, werken en hun doelen realiseren. Wij ondersteunen klanten bij het ontwikkelen van uitstekende leiders, het bouwen aan een inclusieve cultuur en het behalen van hun belangrijkste doelen.

Wij werken samen met klanten als Agrifirm, BDO, Bol, Melexis N.V., Mediq, Rituals, Samsung, Slachtofferhulp Nederland, Universiteit Utrecht en Philips. Als purpose-driven organisatie streven we ernaar om met onze ESG-initiatieven overal waar we gaan een positieve impact achter te laten op het milieu, de maatschappij, onze werknemers, onze klanten en ons lange termijn succes als bedrijf.

Bij FranklinCovey omarmen we diversiteit en inclusie. Wij nodigen iedereen uit om te solliciteren, ongeacht je leeftijd, achtergrond, gender, van wie je houdt en wat je gelooft.

Meer informatie (formerly Inlichtingen)

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel?

Solliciteer dan direct via de ‘Solliciteer Nu’ knop! Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Stephen Arts via stephen@globalpeople.nl

Solliciteren bij (formerly Sollicitatie)

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel?

Solliciteer dan direct via de ‘Solliciteer Nu’ knop! Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Stephen Arts via stephen@globalpeople.nl

Versturen (formerly Solliciteren)
success icon

Wat leuk dat je meedoet!

Wij houden jou graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom onze interessante vacatures en onze unieke netwerk- en wervingsevents. Maar ben je actief op zoek naar een nieuwe carrière en wil je graag dat wij meedenken?
Upload dan je CV hier!