Business Controller – Amsterdam

Business Controller – Amsterdam Image

Over deze werkgever (formerly Organisatie)

Ben jij een financieel expert die graag het verschil maakt? Kindergarden is opzoek naar een enthousiaste Business Controller (32 – 40 uur) om het Finance team te versterken. Speel een cruciale rol in het analyseren, interpreteren en rapporteren van financiële gegevens. Sluit je aan bij hun dynamische team en draag bij aan de groei en ontwikkeling van Kindergarden. 

Wat ga je doen? (formerly Functie)

Je werkt in deze functie nauw samen met verschillende belanghebbenden binnen de organisatie om inzichten te genereren die de strategische besluitvorming ondersteunen en bijdragen aan het verbeteren van bedrijfsprocessen. Je belangrijkste verantwoordelijkheden omvatten:

  • Het verzamelen, organiseren en analyseren van financiële en niet-financiële gegevens;
  • Identificeren van trends in de data om waardevolle inzichten te verkrijgen;
  • Het opstellen van heldere en overtuigende rapporten en presentaties om de resultaten van de analyses te communiceren aan belanghebbenden op alle niveaus van de organisatie;
  • Het adviseren van het management en desbetreffende afdelingen op basis van de verkregen inzichten om processen te optimaliseren en beleidsbeslissingen te ondersteunen;
  • Samenwerken met andere afdelingen, zoals IT, om de integratie van gegevens te bevorderen en dataconsistentie te waarborgen.


Jij bent onze grootste kracht

Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand met onderstaande vaardigheden:

  • Nederlands in woord en geschrift;
  • Financiële expertise: Een achtergrond in financiën en boekhouding is vereist, bij voorkeur met een relevant diploma zoals een bachelor- of masterdiploma in bedrijfseconomie, accountancy, business data of een vergelijkbare discipline;
  • Sterke analytische vaardigheden: Je bent in staat om financiële gegevens te analyseren, trends te identificeren en financiële rapporten op te stellen, met een sterke focus op data-analyse;
  • Effectieve communicatie: Cruciaal is het vermogen om financiële informatie duidelijk te presenteren en te adviseren aan zowel financiële als niet-financiële belanghebbenden, inclusief het managementteam;
  • Probleemoplossend vermogen: Identificeer financiële uitdagingen en stel oplossingen voor om de financiële gezondheid van de organisatie te verbeteren;
  • Teamspeler: Je werkt nauw samen met andere afdelingen en teamleden, dus het vermogen om goed in een team te werken is essentieel.


Wat neem jij mee? (formerly Functie-eisen)

  • Je ontvangt een salaris conform de cao kinderopvang; schaal 9 (€ 3.776 – € 5.150 o.b.v. 40 uur) afhankelijk van opleiding en werkervaring. Wanneer je de eindtrede hebt bereikt kan je eenmalig doorgroeien naar de volgende schaal;
  • Daarnaast ontvang je 8% vakantietoeslag en 4% eindejaarsuitkering;
  • Flexibel werkbeleid, deels thuis en deels op kantoor. Daarnaast krijg je € 600 budget voor het inrichten van een flexibele werkplek;
  • Een contract voor 12 maanden, daarna krijg je direct een contract voor onbepaalde tijd;
  • Reiskostenvergoeding: We vergoeden je reiskosten voor het OV volledig. Als je met de auto komt (ongeacht de reisafstand) bedraagt dit 21 cent per kilometer;
  • Vakantiedagen:Jaarlijks 210 verlofuren (op basis van 36 uur per week);
  • Werkomgeving: Een werkplek op een unieke locatie in hartje Amsterdam Korting op kinderopvang Bij ons betaal je voor de opvang van je eigen kind(eren) bij een van onze vestigingen het maximale uurtarief dat je vergoed krijgt via de kinderopvang toeslag (KOT). Jouw korting is dus het verschil tussen het uurtarief van de vestiging waar je je kind(eren) naar toe brengt en het maximale kinderopvang toeslag uurtarief (KOT);
  • Extra’s: Je krijgt een laptop om je werk te kunnen doen.

Wat bieden wij? (formerly Aanbod)

Kindergarden is een professionele organisatie voor kinderopvang. Meer dan 2000 medewerkers zetten zich elke dag in voor de toekomst van nieuwe generaties. Dat doen ze met enthousiasme en liefdevolle aandacht. In 1998 is Kindergarden gestart met één vestiging in Weesp en inmiddels zijn er ruim 70 vestigingen in Nederland.

Sinds 2011 maken we deel uit van Bright Horizons, één van de grootste kinderopvangorganisaties ter wereld. Dat geeft ons toegang tot veel kennis en expertise. Bovendien biedt het ons de mogelijkheid om verder te groeien.

Meer informatie (formerly Inlichtingen)

Herken jij je in bovenstaand profiel? Dan zijn wij opzoek naar jou! Solliciteer direct via de ‘Solliciteer nu’ knop! Heb je vragen? Neem dan contact op met onze Recruitment Consultant Gauwla 0639115103.

Solliciteren bij (formerly Sollicitatie)

Gauwla 0639115103

Versturen (formerly Solliciteren)
success icon

Wat leuk dat je meedoet!

Wij houden jou graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom onze interessante vacatures en onze unieke netwerk- en wervingsevents. Maar ben je actief op zoek naar een nieuwe carrière en wil je graag dat wij meedenken?
Upload dan je CV hier!