Als Account Manager bij FranklinCovey ben je verantwoordelijk voor het strategisch meedenken met je eigen klanten en hen te adviseren aan de hand van FranklinCovey-content. Je helpt organisaties om resultaten te behalen waar ander gedrag voor nodig is. De intentie is om langdurig samen te werken met de organisaties en hun vertrouwde partner te zijn op thema’s als leiderschap, effectiviteit, cultuur en strategie executie.
Door de juiste vragen te stellen, maak je concreet wat de ambitie of de uitdaging van de organisatie is. Je schrijft een voorstel waarin je adviseert hoe de klant het gewenste resultaat kan bereiken. Dit voorstel presenteer je ook. Ondertussen breid je je eigen klantenbestand uit door leads te benaderen, hen uit te nodigen voor events en met hen te overleggen over actuele ontwikkelingen.
Je verdiept je in (nieuwe) FranklinCovey-content, zodat je de klant daarover optimaal kunt adviseren. Dit doe je afwisselend alleen en met een team van collega’s. Je werkt intensief samen met Client Engagement Coordinators die alles in de backoffice regelen. Samen met een Implementation Strategist evalueer je eens per kwartaal met de klant de gestelde doelen, samenwerking en adviseer je over nieuwe vraagstukken. Je werkt voor de Benelux-organisatie vanuit Nederland of België.
Functie eisen
FranklinCovey helpt organisaties om resultaten te behalen die een collectieve gedragsverandering vereisen. Alles wat we doen is erop gericht om onze klanten succesvol te laten zijn op de volgende vier gebieden:
Onze waarden zijn
Herken je jezelf in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct via de ‘Solliciteer nu’ knop! Heb je vragen? Neem dan contact op met onze senior consultant Taman Autar.